poniedziałek, 18 marca 2013

HejHajHeloł ;)


Nooo dziś robię sobie takiego zwykłego posta, a co ;3 Nie mam czasu na nowy rozdział, brak weny-zdarza się przecież :D Jutro wracam do szkoły po chorobie i jestem tym zniesmaczona ;< To będzie dla mnie najdłuższy tydzień życia, właściwie dla mnie i mojej najlepszej przyjaciółki, otóż za tydzień wybieramy się na koncert Biebera, tak dobrze widzicie, czytacie i tak dalej, i bez hejtów mi tutaj, każdy ma swoje upodobania ;> Także jestem zniesmaczona tym tygodniem, jak też innymi sprawami, mianowicie gdzie jest nowy odcinek ,,Violetty" ja się pytam?! ;o Co tu oni mi puszczają na kanale pierwszy odcinek? o.O Może ktoś z Was wie kiedy będą nowe, czy może to jakaś zwykła pomyłka i puścili to przez swoją nieuwagę? :D Nie wiem no, ale mnie to denerwuje ;< Co zrobić, taka już jestem. Dobra koniec mojego bezsensownego klepania, kto to czyta, pfffy ;< Może zrobimy jakąś zabawę, hmm? ;> Zrobimy wykreślankę, tyle, że z piosenkami. ;> Piszcie, która ma odpaść!


Robione takie na szybko w paincie, hahah :D Taa.. Tylko jestem ciekawa czy ktokolwiek się udzieli w tej zabawie ;< Zapraszam :* Tak samo jak do oceniania mojej "powieści" jeśli tak można ją nazwać. Buziaczki! ;*


 
nawet robiąc takie miny jest słooodki :3 
według Was też, on jest najprzystojniejszym chłopakiem z planu? ^^





5 komentarzy:

  1. Ją tez sie zastabawiamvgdzie nowy, piosenka do wykreślenia 3. no najprzystojniejszy

    OdpowiedzUsuń
  2. Emisja nowych dopiero od 15.o4 .Szkoda ...Niech się cieszą , że jeszcze ich nie ukatrupiłam : ) Odpadają 3 i 4 .

    OdpowiedzUsuń
  3. Leon jest piękny <3 Odpada piosenka nr. 3 .

    Ps. Dodaj zakładkę obserwatorzy !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że Leon najprzystojniejszy. Odpada..hmm?...3, 4. A i rozdział boskii!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, ale nie tylko z planu, bo NA CAŁYM ŚWIECIE !!!


    Odpada piosenka numer 4.

    OdpowiedzUsuń