wtorek, 28 maja 2013

HMMM

CZEŚĆ <3

Jestem tu, by poinformować Was, że kończę bloga.. Po 1. nie ma mnie dosyć często w domu, jest maj. to chyba normaalne. po 2. chyba wyczerpałam już swoje możliwości, nie wiem.. może tylko mi się zdaje, ale no. 

Nie wiem, czy kiedyś wrócę. Być może, że kiedyś z nudów pojawi się tu mini opowiadanie takie wiecie.. krótkie, coś jak imagin o Violettcie, hah. Temu nie zaprzeczę, bo na pewno będą dni, w których będzie mi się nudzić i tu wpadnę ;)  
Dziękuuuje, że tyle ze mną tu byliście, że czytaliście to wszystko, za wszystkie opinie, komentarze ;) 

DZIĘKI SERIOOO <3!

~Ala



15 komentarzy:

  1. Kolejny ciekawy blog o Violi, a się kończy. Wracaj i informuj mnie o nowych notach !
    Też piszę Violę : violetta49.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Serio ?? :(( Szkoda, no ale rozumiem. Mam nadzieję, że kiedyś tu wrócisz i napiszesz jeszcze wiele ciekawych opowiadań. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na prawdę?Szkoda,ale rozumiem,że masz swoje życie towarzyskie i nie chcesz całego dnia spędzić przed ekranem. Wpadnij do nas czasem. : )

    OdpowiedzUsuń
  4. NINIE NIENIE NIENIE .
    -,-
    zAŁAMIEM SIĘ :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie!!!!
    Naprawdę, szkoda :/
    No cóż.
    ...
    http://violetta-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. No cudnie! Kolejna osoba kurde musi odejść! Matko ;-; Lubiłam twojego bloga! Nawet bardzo! A tu masz,chyba żartujesz... ja tak sądze i to jest moje zdanie. Pewnie mówię źle. Mam nadzieję,że kiedyś wrócisz i coś napiszesz. No,to pozdrawiam.

    ***
    leonetta353.blogspot.com
    nadia-i-jej-blog.blogspot.com
    violetta16100.pinger.pl

    ***
    Corni S

    OdpowiedzUsuń
  7. NIE ! Czemu ? No, trudno. Szkoda. Ale wpadaj czasami i dodawaj opowiadania ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. NIE !!! Czemu ?!?! Ja uwielbiam twojego bloga !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czemu ;/ kocham twojego bloga ... Zapraszam do mnie http://lenusianowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda. :<

    Zapraszam do mnie: http://angie-my-diary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dopiero dziś odkryłam twojego bloga i nagle czytam to twój blog bardzo mi się spodobał szkoda że przestałaś narazie tu posać :'(

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś/zostałeś nominowana/nominowany do Liebster Blogger Award, Więcej informacji na moim blogu http://violetta18com.blogspot.com/2013/07/liebster-blogger-award.html
    Pzdro.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć, jestem Wiolczur z ViolettaPolska i tak się składa, że przydałby mi się jakiś kontakt do Ciebie. Może być gadu lub email. Napomknę, że muszę z Tobą pomówić o pewnej akcji, która spodoba się zarówno Tobie jak i Twoim czytelnikom.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostałaś mianowana do LBA! Szczegóły u mnie: violetta--muzyka.blogspot.com

    TINI STAS

    OdpowiedzUsuń